onsdag den 2. august 2023

Så fik jeg fint besøg




 I dag kom Liva, Sara og Niclas's border collie, for at blive passet i 3 dage. Liva var tidligere naboens hund, så den er kendt med omgivelserne, Sara har overtaget Liva efter at naboen har solgt huset og er flyttet i lejlighed, hvilket besværliggør det at have hund. Specielt når ens hobby er at sejle og hunden ikke kan lide et ustabilt underlag, som en sejlbåd.

Liva genkendte mig straks da hun så mig på banegården hvor jeg hentede hende og Sara for at køre Sara på arbejde i Psykiatrien på Vejle Sygehus, hvor hun har feriejob for tiden. Liva og jeg kørte hjem og fik os installeret, så jeg kunne fortsætte min hjemmearbejdsdag. Det er rart at have hund igen, så kan jeg virkelig mærke hvilket afsavn det er at undvære, men der medfølger også mange udfordringer og ekstra arbejde ved at have hund.

Jeg ser frem til nogle hyggelige dage sammen med Liva, hun skal være her til fredag.



Liva tager sig lige en lur

Ingen kommentarer:

Send en kommentar